Thursday, April 9, 2009

Armin!! Meghallotad hívo szavam.....IGEN!!!

Akik olvasnak engem már egy ideje, pontosan tudják, hogy csípem a zenéjét, de nagyon ám!!!
Majamitól is vele búcsúztam el annó, ha épp dalban éreztem szükségét! Elektrónikus zene, meg "ojró" alapú belépők ide vagy oda.............ÉN ott leszek!!!

U.I.: Prodigy-n sem voltam már az utóbbi 10 évben, és nem lenne rossz látni őket megint, így ötödszörre(!)!!!
Ezt meg így kimondva rá kell jöjjek ----> Baszus, tényleg öregszünk. :))))))

3 comments:

Unknown said...

Ne használj többes számot, haver! "Öregszünk"??? Talán te, én ellenben továbbra is szépségem teljében pompázom!!!
Ui. Tényleg durva belegondolni, hogy 94' óta járunk Szigetre...Igaz, akkor még csak 13 évesen...
Ui2. Remélem, tali, mikor otthon vagyok!!!
Pusz

Zsotti said...

Mikor leszel itthon?

Unknown said...

baba, olvass blogot, bazzz, mi a csöcsért írom különben???
ma, 15-én érkezem éjjel, egy hétig leszek, s az új számom: 20 5259513
hahahaha
"a mielőbbi viszontlátásban bízva",
m
hehehehe